Barion Pixel
A Sexship.hu honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók
 

GYIK (Gyakran ismételt kérdések)

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  • Regisztrálnom kell-e a vásárláshoz az online szexshopban?

Nem kell regisztrálni ahhoz, hogy vásárolni tudjon a SEXSHIP.HU online sex boltban. Ugyanakkor javasoljuk, hogy mentse el az adatokat, amelyekkel regisztrált, mivel visszatérő vásárlóinknak, regisztrált vevőinknek kedvezményeket tudunk nyújtani. Mi nem fogjuk ellenőrizni, hogy a megadott személyes adatok, cím stb. valódiak-e, az Ön érdeke és felelőssége, hogy megrendelését olyan névre és címre adja le, hogy eljusson Önhöz a csomag. A regisztráció egyébként bármikor törölhető, illetve módosíthatóak az adatok is.

  • Milyen csomagolásban, dobozban érkezik a megrendelés, látszik-e rajta, hogy intim terméket rendeltem?

Nem látszik a csomagoláson a futár vagy más személy számára, aki látja az Ön csomagját, hogy mi a tartalma, DISZKRÉT és semleges a doboz. Normál, postai, hullámpapír dobozba kerülnek összekészítésre a megrendelt termékek. A feladó a webáruházat működtető cég neve, amely nem utal a 18+ felnőtt segédeszközökre, játékszerekre semmiben. A csomagoláson nem jelenik meg semmilyen utalás arra nézve, hogy erotikus terméket tartalmaz.

  • Miért nem lehet utánvéttel fizetni?

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy az utánvétes fizetés lehetősége megszűnt a nagy számú visszamondott megrendelés miatt. Az azonnali fizetési módok körét folyamatosan bővítjük.

  • Lehet többletköltség nélkül fizetni a megrendelés árát?

Mivel Ön előre utalja a megrendelése ellenértékét, illetve PayPal-lal vagy Barionnal fizet bankkártyájáról, nem merül fel plusz költség.

  • Nem működik a csomag automata, bezárt a csomagpont, ahová kértem a megrendelésem, hogyan fogom megkapni a termékeket?

Az Ön által kiválasztott szállítótól vagy szállítási címtől (csomagpont, csomag automata esetén) csak akkor térünk el, amennyiben technikai okokból nem lehet kézbesíteni a kért futárszolgálattal vagy a megjelölt címre a megrendelést. Erről a Vásárló előzetes értesítést kap a kiszállítás megkezdését megelőzően, tehát mindent megteszünk azért, hogy a lehető legközelebb az eredetileg választott címtől és a legegyszerűbben jusson el Önhöz megrendelése.

  • Mennyire gyorsan lehet megkapni a megrendeléseket?

Az adott terméktől, megrendeléstől is függ. Számos terméket nagyon gyorsan ki tudunk küldeni vásárlóinknak, mert olyan termékkörből választanak, amely az ügyfélszolgálati raktárban is elérhető, gyorsan forgó, népszerű termékkör, mint pl. óvszer, síkosító. A megrendelések kiszállítása folyamatos, a nagykereskedő partnerektől folyamatosan érkeznek a csomagok internetes szexboltunk részére, amit leltároz ügyfélszolgálatunk és kiküld a leadott megrendelések alapján. Ha esetenként logisztikai probléma, technikai vagy leltárkészlet hiba, átmeneti termékhiány stb. lép fel, akár hazai, akár EU-s szinten, arról azonnal értesítjük érintett vásárlóinkat. Online erotika boltunk Általános Szerződési Feltételei alapján, legkésőbb 14 nap alatt megérkeznek Önhöz a kért termékek az esetek 99%-ában.

  • Biztonságosak-e a termékek, amelyeket megrendelek?

Tájékoztatjuk, hogy az EU-s szabványoknak megfelelő, minősített és bevizsgált termékeket lehet csak jogszerűen forgalomba hozni Magyarországon és az EU területén. Nagykereskedő beszállító partnereink által mi is kizárólag olyan termékeket, készülékeket forgalmazunk, amelyek ezeknek a szabványoknak megfelelnek. Ezen felül természetesen MINDIG javasoljuk, hogy tájékozódjon részletesen az Ön által megrendelni kívánt pl. higiéniai, intim szexpatika termék összetevőiről az esetleges allergiák, érzékenységek miatt, amelyek Önnél vagy partnerénél fennállhatnak, ha nem egyedül használja a terméket. A motoros, vibrátoros termékeknél, akár elemesek, akár újratölthető, akkumulátoros készülékek, kérjük, mindig olvassa el a weboldalunkon található információkat, a gyártói és forgalmazói útmutatókat a kellemetlenségek vagy meghibásodások elkerülése érdekében. Az egyéb erotikus segédeszközöknél mindig legyen figyelemmel az ajánlott síkosító típusra, higiéniai készítmények javasolt összetételére, mivel pl. szilikon játékszereket a szilikonos síkosítók károsíthatnak.

  • Mégsem szeretném kérni a megrendelésem, mi a teendőm?

Online erotika boltunk Általános Szerződési Feltételei alapján, Önnek 14 napja van meggondolni magát leadott, illetve már kifizetett és átvett termék esetén is. Amennyiben bontatlan, sértetlen a megrendelt termék csomagolása, vissza tudja küldeni azt részünkre és 14 napon belül visszatérítjük Önnek az árát. Tekintettel az intim termékkörre, amennyiben Ön kibontotta, levette a csomagolást az átvett termékről, nem áll módunkban az árát visszatéríteni, kivéve, ha hibás, sérült stb. a termék, készítmény, készülék és nem tudjuk ugyanazzal vagy Ön által elfogadott, helyettesítő termékkel pótolni.

  • Nem működik a motoros termék, amit rendeltem, nem tölt, sérült vagy láthatóan hibás, mit kell tennem?

Kérjük jelezze számunkra, hogy nem tudta működtetni elemes vagy akkumulátoros termékét, netán sérülést, meghibásodást lát a külsején és mi küldünk Önnek egy új vagy elfogadott csere terméket. Ez esetben nem szükséges részünkre visszaküldenie a hibás, kicsomagolt, kipróbált terméket.

  • Sérült vagy szakadt a fehérnemű, erotikus ruházati jellegű kellék, amit rendeltem, kicseréli a sexshop?

Igen, a gyártási hibás, tárolási vagy szállítási okokból sérült fehérneműket és erotikus kellékeket pótolni tudjuk Önnek, hibás méretválasztás miatt nem áll módunkban cserélni, kérjük tájékozódjon a rendelkezésre álló adatlapok alapján, hogy mely méret lehet Önnek jó az adott gyártótól.